Wianek na kominek

Już od dawna chciałam pokazać moje kompozycje... wianki na ścianę czy kominek. Wianki są przeze mnie skomponowane. Zakupiłam dwa wianki z bielonej wikliny o średnicy 45 cm i jeden zielony o średnicy 30 cm. Zakupiłam również sztuczne kwiaty- tj. róże, storczyki, hiacynty i gałązki kwitnącej wiśni. Kwiaty przykleiłam wykorzystując pistolet klejem termotopliwym.

      
( tak prezentuje się na kominku)
A tu pozostałe dwa wianki...


Lubię taką kolorystykę... a Wam jak się podoba :) 
Pozdrawiam serdecznie.

12 komentarzy:

  1. Wspaniała dekoracja do salonu z kominkiem, taka klimatyczna. Wianuszki i kwiatki, mimo że kupione, świetnie skomponowane w całość i chociaż pokryje je kurz wszechobecny, wystarczy lekki prysznic i suszenie by odzyskały blask, bez uszczerbku dla ich wyglądu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, dziękuję Ci pięknie za komentarz. Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  2. Masz bajeczny kominek, wianuszek bardzo mu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za te słowa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają te wianuszki. Na kominku dekoracja jak znalazł. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za miły komentarz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje. Kominek tez piękny. Moje marzenie. Kominki Gdynia bardzo przypadły mi do gustu też i będę wybierać od nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... Marzenia się spełniają, bo mój kominek też był moim marzeniem z dzieciństwa, czego i Tobie życzę. Pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Chyba nie jedna z nas marzy o kominku. ja już męża zagoniłam do szukania ofert. Sama znalazłam www.drzwiczki-kominkowe.pl i planuję wygląd u nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedzinki i życzę powodzenia. Proszę jednak zatrudnić dobrego fachowca. Ja pierwszego zwolniłam i kominek musiał skończyć mój mąż ze znajomym, bo wcześniej poczytałam dużo i okazało się, ze nasz fachowiec nie ma pojęcia co robi. To było jednak dość dawno i myślę, ze dostępność materiałów i wiedzy fachowców mogła się zmienić na lepsze... Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Prawda też jestem jedną z tych marzących:) Oglądam te https://ignif.com/ i marzę dalej. najpierw muszę dom postawić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kominek jest bardzo miłym elementem domu, który bardzo zmienia klimat zwłaszacza w pochmurne dni i długie zimowe noce ;) Pozdrawiam :)

      Usuń