Lampka nocna w bieli... DIY

Lampka nocna, której zmianę wam opiszę, ciągle mnie denerwowała swoim wyglądem. Już teraz nie pamiętam skąd  się wzięła w naszym domu, ale kolory i kształt ciągle wprawiały mnie w osłupienie. Lampka stała w korytarzu w ciemnym miejscu żeby nie było jej widać. I wreszcie doczekała się swojej renowacji.
Tak wyglądała wcześniej. Podstawę do lampki przemalowałam na biało.
 


Zniszczony abażur postanowiłam okleić różyczkami zrobionymi z różnych rodzajów tkanin w odcieniach bieli. Tkaninę pocięłam na paski i zawijając układałam małe kwiaty. Przykleiłam oczywiście za pomocą kleju termotopliwego. Do zniszczonego, widocznego brzegu abażuru przykleiłam pomarszczoną białą taśmę.
 

Lampka pasuje teraz do wcześniejszych tak zrobionych elementów dekoracyjnych naszej sypialni,  o których pisałam w poście  Abażur z białych róż oraz w poście Wianek z białych róż do sypialni .
Myślę, że posłuży nam jeszcze wiele lat.
Wspaniałych pomysłów !  Ja ze swojego jestem zadowolona ;) POZDRAWIAM

4 komentarze:

  1. wow ale cudna lampka taka w romantycznym stylu, uwielbiam takie zmiany niby nic a jaki efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham takie pomysły. Zamiast wyrzucić dajesz nowe życie, a jednocześnie Twój dom staje się wyjątkowy. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wiele wspaniałych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) również Wspaniałego, radosnego roku 2018:) Pozdrawiam :)

      Usuń