Naszyjnik z dżinsu

Materiał dżinsowy jest materiałem bardzo dostępnym i chciałam go wykorzystać. Postanowiłam zrobić naszyjnik pasujący do dżinsów i białej koszuli. Inspiracją było dla mnie zdjęcie zamieszczone na zszywce.pl. Mój naszyjnik wygląda nieco inaczej ale jak pisałam, to była inspiracja...
Do zrobienia tego naszyjnika wykorzystałam nogawki ze starych spodni, z miękkiego, gumowanego dżinsu, które pocięłam na paski różnej długości i szerokości. 
 

Do zrobienia sznura do naszyjnika wykorzystałam gruby szew spodni. Po zszyciu dwóch kawałków zaczęłam przyszywać paski dżinsu oraz kawałki niebieskiej, bawełnianej koronki. 
 
Do ozdobienia naszyjnika wykorzystałam perełki, guziczki i różyczkę z wstążeczki.
 



 











Na końcach sznura przyszyłam dwa uchwyty metalowe ( z odzysku) i zapięcie w kolorze złotym.





Do naszyjnika pasują niebieskie kolczyki, koła.
Tak prezentuje się naszyjnik na mnie ;) Lepszą modelką byłaby moja córka, niestety wyjechała :)
Odpoczywajcie bo pogoda wreszcie sprzyja :)

6 komentarzy:

  1. Śliczny ten naszyjnik Ci wyszedł. Tak mi się podobał, ze zrobiłam podobny dla mojej córki. Co prawda nie wyszedł tak ładny jak Twój, ale moje ręce są ostatnio bardzo niesprawne. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa. Myślę, że twój naszyjnik jest równie ładny... i ma swój charakter, bo nie da się zrobić kopii... zresztą nie o to chodzi w ręcznej robocie :) Pozdrawiam wakacyjnie :)

      Usuń
  2. jak przyjadę uszyjesz mi jeansową torebkę ;) mam pomysł a na allegro widziałam że są drogie jak pi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby tylko był czas to na pewno znajdzie się rada... Maszynę już odebrałam z naprawy ;)

      Usuń
  3. i tu też piękna modelka :))) <3

    OdpowiedzUsuń