Koszyczek z kwiatami na Dzień Nauczyciela DIY

Zbliża się Dzień Nauczyciela, robi się więc z dziećmi laurki, kwiaty... a ja zrobiłam koszyczki z jednorazowych papierowych talerzyków. Nie jest to mój pomysł autorski, a raczej improwizacja na temat widzianego kiedyś koszyczka.
Z białych jednorazowych talerzyków należy wyciąć połowę dna talerzyka. 
U góry powstałego koszyczka przykleić koronkową taśmę. Następnie wycięte z kolorowego papieru kwiatki i ich środki. 



 Ozdobą są również przyklejone dwa listeczki. Wszystko przyklejone niezawodnym klejem magicznym, którego ja używam do wszystkich działań plastycznych








Praca łatwa, szybka i przyjemna! Do zrobienia z dziećmi.
Coś mi nie pasowało w tej pracy, postanowiłam dodać jeszcze ciemne środki do kwiatków. Wydaje mi się, że teraz dużo lepiej.

WSZYSTKIM NAUCZYCIELOM ŻYCZĘ MIŁEGO ŚWIĘTOWANIA I WIELU ŻYCZEŃ OD WYCHOWANKÓW.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz