Dekoracja sali weselnej....

Poradzono mi bym sama ozdobiła salę weselną na wesele swojej córki... W pierwszym momencie pomyślałam, że nigdy tego nie robiłam... ale robiłam wiele różnych dekoracji, więc.... najpierw uszyłam cztery szale obrusów ( obrusiki na stoły, 9 m każdy). Uszyłam również poprzeczki na końce stołów, serwetki pod kwiaty, wstążki, obrusik na wiejski stół, obrusiki do dekoracji stołu młodej pary. Wszystko oczywiście z mojego ulubionego materiału znanego moim czytelnikom, szarego płótna. Pomyślałam, że przeniosę w ten sposób atmosferę domu do sali weselnej... W tym poście ogromna ilość zdjęć, mam nadzieję, że Was to nie zniechęci do czytania...
Na potrzeby wykonania bukietów do dekoracji sali, pomalowałam koszyczki z marketu na biało. Wykorzystałam pokazywane już kiedyś na moim blogu skrzyneczki oraz biały koszyk. Pozostałe przedmioty wykorzystane do dekoracji: białe koszyczki; wiklinowe, białe wianki i serduszka, świece, gąbki florystyczne, litery, kwiaty zostały zakupione.
Kwiaty zamówiłam u ogrodnika a część pochodzi z mojego ogrodu... wybrane przeze mnie róże od razu spodobały się córce, zaaprobowała również pozostały zestaw roślin, jakie użyłam do dekoracji. 




Polecam kwiaty w kielichach na wysokich nóżkach do dekoracji stołów.  Goście chwalili ten pomysł, że piękna dekoracja i nie utrudnia komunikacji.
Do dekoracji ściany wykorzystane zostało zdjęcie narzeczonych bardzo dużych rozmiarów, oprawione w wielka antyramę.Tłem była moja ulubiona tkanina.  Zdjęcie przyozdabiały dwa duże, wiklinowe wianki z kwiatami.

W oknach zawieszone były na szarych wstążkach uszytych przez mnie wiklinowe, białe wianki i serduszka.
Jakość zdjęć nie jest doskonała za co przepraszam. Dekoracja podobała się. Chciałam zachować styl vintage i mam nadzieję, że mi się to udało.
POZDRAWIAM WSZYSTKICH W SŁONECZNYM KOŃCU LATA :)

18 komentarzy:

  1. Wyglądało cudownie ;)) Dziękujemy Mamuś ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam, że tu zaglądasz. Sprawiłaś mi ogromna przyjemność. Dziękuję. :) :) <3

      Usuń
  2. Bardzo romantycznie i elegancko. Masz talent dekoratorski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Chciałabym to może wykorzystać jakoś w przyszłości... Może się uda :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękna dekoracja 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawał fantastycznej roboty! Mam nadzieję, że zebrałaś wystarczająco dużo komplementów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje...Najważniejsze, ze impreza była wspaniała ;) choć było kilka komplementów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Anonimowy22/9/16

    No,no... to jest inspirujące....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że mogę być dla kogoś inspiracją :) . Pozdrawiam

      Usuń
  6. Takie dekoracje robione samodzielnie i to jeszcze przez najbliższych mają największą wartość! Ja również planuję przygotować salę samodzielnie. Jako bazę, chcę wykorzystać gałęzie bluszczu, o takie jak tu: https://pm-m.pl/284-zwisy-stelaze-lodygi i coś z nimi pokombinować. Chcę iść w zieleń i raczej liście niż kwiaty. Wesele dopiero za rok, a ja już kompletuję wszystkie dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno wszystko to będzie oryginalne... polecam nieco zaplątać styl boho... fajnie by w tym bluszcz zaplątane łapacze snów w różnych rozmiarach... pokażę może jak szybko zrobić do celów dekoracji. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co mówią, szczegóły są najważniejsze! Ale co powiesz na przekręcenie tradycji i urządzenie wesela w plenerze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to bardzo romantyczny i wspaniały pomysł. Nasza pogoda nie da się jednak w pełni przewidzieć i warto byłoby zadbać, że w razie załamania pogody można przenieść uroczystość pod dach. Dach nad głową daje poczucie bezpieczeństwa organizatorom. Dane mi było przeżyć wesele z nawałnicą, połamanymi wokół drzewami, brakiem prądu, a co za tym idzie klimatyzacji, możliwości szybkiego podgrzewania dań, brakiem muzyki ( na szczęście jeden z muzyków grał na akordeonie).... zrobiliśmy wszystko by goście czuli się bezpiecznie i zadbani nim dojechał agregat prądotwórczy i ekipy pogotowia energetycznego.... Uroczystość zdaniem gości była niecodzienna. Pozdrawiam, :D

      Usuń
  9. Ostateczny efekt jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń