Herbaciarka ...

Trudno utrzymać aktywność na bogu, gdy wyjedzie się na wakacje... ale jakaś taka siła gna mnie do kompusia, by jednak pokazać coś...

Dziś prezentuję herbaciarkę, którą zrobiłam już wcześniej... różni się kształtem od wcześniej prezentowanych ale oczywiście w różyczki. Herbaciarka dwukolorowa. Bardzo lubię ten borowo-brązowy kolor. Spękania w dolnej części dodatkowo lekko przetarłam papierem ściernym. Ozdobiłam ją również transferowym napisem i kółkiem z naklejonym motywem różyczek.
Zbliża się sierpniowy kiermasz, na który podobno będę zaproszona...już czuję lekką ekscytację i to nie z powodu zarobku ( bo tego raczej spodziewać się nie można) ale już cieszę się na mobilizację jaka będzie musiała przyjść po tym urlopowym rozleniwieniu...
     Muszę przyznać, że udało mi się nabyć kilka fajnych serwetek czyli moje prace decoupage będą nadal powstawać... nie wiem czy Was to cieszy ale mnie bardzo...
POZDRAWIAM CIEPŁO :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna herbaciarka. fajnie wygladaja dwa kolory, dobry pomysł. Tradycyjne różyczki zawsze się sprawdzają. Czekam na kolejne Twoje prace. No i życzę powodzenia na kiermaszu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za miły komentarz... tak jakoś jestem zajęta na tych wakacjach, że sama nie mam czasu nigdzie zaglądać i będę musiała niedługo się wziąć do roboty... Pozdrawiam

      Usuń
  2. Rzeczywiście herbaciarka nietypowa, bo bez wieczka kryjącego zawartość. Pięknie ozdobiona w motyw różyczek i to połączenie dwóch kolorów nadaje jej wyjątkowy wygląd. Fajnie jest mieć coś zrobionego wcześniej, by móc się tym pochwalić gdy czasu na bieżącą prezentację produktu brak. Wakacje są po to, by odpoczywać, nabierać sił na " zaś", więc korzystaj z tego, póki możesz, a my będziemy podziwiać następne cudeńka, które powstaną. Powodzenia na kiermaszu, oby okazał się owocny w kupujących, nie tylko oglądających. Pozdrawiam urlopowiczkę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Danusiu, odpoczywam ile mogę ale taka już ze mnie niespokojna dusza co to usiedzieć w miejscu nie może. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Piękna! ja też lubie ten motyw różyczek, bordo cudnie się wpasowało!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i pozdrawiam Gosiu gorąco :)

      Usuń
  4. Cudna ta herbaciarka, motyw różany jak zawsze najładniejszy. Powodzenia na kiermaszu-oby jak najwięcej się sprzedało bo wtedy jest większa motywacja do dalszych prac tworzonych z zapałem. Udanego dalej leniuchowania, odpoczywaj bo pracy pewnie i pomysłów nie będzie Ci brakować aby cuda tworzyć na kiermasz. Ja już nie mogę się doczekać jakie tam serwetki zbobyłaś i co z nich wyczarujesz. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za słowa zachęty... Pozdrawiam ze słonecznego Świnoujścia :)

      Usuń
  5. Śliczna herbaciarka:) Motyw róż cudowny, a kółeczko wygląda rewelacyjnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że wpadłaś i miłe słowa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Ślicznie wyszła,życzę ci pięknych prac i wielu sprzedanych na kiermaszu bo są śliczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, ze coś wyjdzie z tego kiermaszu... pomysły też już się rodzą... Pozdrawiam :)

      Usuń