Wianek z białych róż do sypialni ( DIY) handmade

Wianki i kule, to moje ulubione formy prac. Kule kojarzą mi się z absolutną doskonałością. Wianki z nieskończonością...A róże po prostu kocham od zawsze, wszystkie kolory i gatunki. Róże hoduję i fotografuję,...mam ponad 60 krzaków cudownych, pachnących wielobarwnych róż...

Wianek do sypialni wykonałam w  następujący sposób: wycięłam koło z kawałka  tektury pozyskanej z pudełka. Następnie pocięłam na paski  moją starą, białą bluzkę odzyskałam z niej koronkę i wstążeczkę, które również wykorzystałam do wykonania wianka; pocięłam body w kolorze ecru, które miało koronkowe rękawy oraz kremową podszewkę od spódnicy. Pocięte paski zwijałam w różyczki, klejąc klejem w sztyfcie za pomocą pistoletu. Na zewnętrznej krawędzi koła przykleiłam koronkę pozyskaną z rękawów mojej bluzki a następnie przyklejałam różyczki klejem na gorąco..i już ... 
     


 





 A tak wygląda gotowy, różany wianek...

tak wygląda wianek na ścianie.

2 komentarze:

  1. Anonimowy9/9/14

    Ciekawa jestem czy gdyby był kolorowy, to też by ładnie wyglądał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to fajny pomysł, by zrobić kolorowy wianek... może kiedyś spróbuję i będzie to dobry pomysł na post. DZIĘKUJĘ

      Usuń