Domek na święta z choinkami i karmnikiem, handmade

 Wiem, ze może trochę późno na ten post ale uwierzcie mi, że Boże Narodzenie znowu przyjdzie i już można się do niego przygotowywać.  Ha, ha,hhhhh ! 

Mąż lubi robić mi niespodzianki. Poprosiłam go żeby zrobił mi mały domek do świątecznej dekoracji... a on mnie zaskoczył.. i zrobił piękny domek dwie choinki i jeszcze do tego mały uroczy karmnik. 

Niestety nie znam szczegółów wykonania (mój mąż nie lubi opowiadać ). Wiem tylko, że zrobiony jest z kartongipsu i kory drzew. Do łączenia elementów używał miedzy innymi takera. A jak się robi takie choinki pokazywałam już kilka lat wcześniej w 2016 roku w poście Choinka pełna ekologii . Mogę pokazać za to kilka zdjęć tych prac. Może to kogoś zainspiruje. 

Domek jest oczywiście podświetlany.
A tak prezentowały się przedstawione dekoracje w Boże Narodzenie :D

Na dobre życzenia nigdy nie jest za późno. 
ŻYCZĘ WAM CUDOWNEGO NOWEGO ROKU 💓💓💓

4 komentarze:

  1. Masz zdolnego męża. Piękne te dekoracje.Praktycznie to mogą zdobić dom cały rok, nie są tak typowo świąteczne. Pozdrawiam . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tata jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń