Serwetka- serce, schabby chic, vintage, DIY

Bardzo podobają mi się serwetki w kształcie serca, często widzę je na zdjęciach prezentujących  wnętrz schabby chic. Oczywiście jak coś mi się podoba to muszę to mieć... no może nie wszystko- tylko na miarę moich możliwości, no bo samochody marki Bentley też mi się podobają i jak na razie nic z tego...hhhh. 
Wracając do tematu: serwetkę uszyłam z mojego ulubionego szarego materiału                      ( o, którym wspominam Wam w co drugim poście, hhh....) i pięknej ręcznie wykonanej koronki.
Nie będę się rozpisywać na temat szycia. Pokażę wszystko na zdjęciach. Dodam tylko, że serce wycięte z materiału jest podwójne, co dodaje  elegancji wykonania.











Zapraszam na poranną kawę :D . 
POZDRAWIAM WAKACYJNIE!!!

4 komentarze:

  1. ale cudna ta serweta. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna i taka inna niż wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Inspiruje mnie styl schabby chic :) . Pozdrówka wakacyjne :D

      Usuń