Pierzasty z różowymi akcentami wianek wielkanocny, schabby chic, DIY

Długo myślałam nad wiankiem wielkanocnym do kuchni. Chodziło mi o lekko różowe akcenty, które będą dobrze grały z wystrojem kuchni. 
Natchnęły mnie wianki z piórami. Jak to zwykle ja wykorzystałam wianek ( kryzę) od bukietu , który kiedyś dostałam od uczniów ( zbieracze mają wszystko ;) ).  Oczywiście: białe piórka, jajeczka styropianowe, sztuczne kwiaty.. Wszystko skleiłam klejem termotopliwym. 



 Nadal czuję pewien niedosyt. Może jeszcze coś zrobię na te święta. 
 POZDROWIONKA W PIĘKNY SŁONECZNY DZIEŃ 

2 komentarze:

  1. Prześliczny. Właśnie szukam inspiracji na wielkanocny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo. Chciałabym stać się dla Ciebie inspiracją. Za chwilę zamieszczam drugi wianek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń