Wielkanocny wianek na drzwi

Przygotowuję się wraz z członkiniami Stowarzyszenia do udziału w pokazie stołów wielkanocnych , gdzie królują potrawy i ręcznie wykonane ozdoby
Przygotowałam kilka wianków wielkanocnych na drzwi lub ścianę w kolorach tęczy w tym dwa w kształcie jajka z myślą o udziale w konkursie. 
Pierwszy wianek- jajo w pomarańczowo- czerwonej kolorystyce:


                                                 pomarańczowo- czerwony
drugi wianek- jajo w tonacjach niebieskich:
niebieski
Dużo się dzieje, jak to w okresie przedświątecznym postanowiłam wykorzystać jak najwięcej okazji i zaprezentować się nico, dlatego zgłaszam te dwie prace do konkursu na blogu: M WYTWÓRNIA MAŁEJGOSI- BLOG KREATYWNEJ MAMY prowadzonego przez Gosię P. 


Zrobiłam jeszcze kilka wianków, jak do tego doszło chcę teraz zaprezentować:



Sama zrobiłam wianki z gałązek brzozowych, łatwo  z nich uwić pożądany kształt. Kolorowe jaka, kwiaty sztuczne i te wykonane przez mnie z papieru, piórka, wstążki, kule ratanowe  i niezawodny klej termotopliwy i można już coś stworzyć.




Teraz prezentacja pozostałych wianków wielkanocnych:
 żółty

                                                                     żółto- zielony


fioletowy

różowy

tak wyglądają wianki położone na stole ( Małgosiu, mam nadzieję, że pkt 13 zaliczony -Pozdrawiam :D )

I to by było na tyle. Pozdrawiam słonecznie.
Jutro zaczyna się astronomiczna wiosna !!!


               

     



36 komentarzy:

  1. o matko jakie cudne wianki! kobieto chciałam Ci jedno powiedzieć - masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stroiki. Jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, cieszę się. że moje wianki się podobają. :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne wianuszki, a najbardziej to chyba podoba mi się fioletowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne!!! Dla mnie ten fioletowy jest naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wianki,na pewno fioletowy będzie w czołówce konkursu:)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ale fioletowy jest jakby poza konkursem. :) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. No no pięknie. Mnie przypadł do gustu ten fioletowy wianuszek. Pozostałe tez śliczne. Trzymam kciuki za powodzenie w konkursie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham wianki! Wszystkie piękne, ale zabieram fioletowy:)
    Trzymam kciuki i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wianki!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko przepekne te wianuszki wyszły , i powiem Ci że trudno by mi było wybrac ten najładniejszy bo wszystkie sa sliczne. Świetnie to wszystki skomponowałas kolorystycznie .
    Powodzenia w konkursie , pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, kolorowe i wiosenne wianuszki:) Też lubię pleść z gałązek brzozowych - można z nich wyczarować różne cudeńka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorowo i cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja Ty owieczko :) dziękuje za odwiedzinki

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21/3/15

    Piękne i równie pięknie prezentują się na żywo. A gdzie jajka wielkanocne? Opóźniasz się w dokumentacji swoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję. Ktoś tu nie może spać po nocach. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wianuszki są prześliczne, każda wersja zachwyca inaczej. Chyba trudno wybrać najładniejszą. Żółty i różowy bardzo energetyczny, niebieski delikatny a fioletowy niezwykle elegancki. Coś pięknego!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, wszystkie wianuszki są prześliczne;)
    Dziękuję za udział w zabawie i skoro zgłaszasz te dwa pierwsze, to masz może możliwość zrobienia im zdjęcia razem w poziomie? (pkt. 13 regulaminu) a jak nie to wtedy wezmę to zdjęcie drugiego, ponieważ jest w poziomie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź. Wstawiłam zdjęcie . Chyba będzie dobre. Pozdrawiam :D

      Usuń
    2. Super, nawet znalazło się ich więcej niż dwa na zdjęciu, oczywiście zaliczone;)

      Usuń
    3. Dziękuję Małgosiu za czujność i wyrozumiałość dla mnie. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  17. Agnieszko przepiękne te wianuszki Ci wyszły, masz talent kochana. Moje serce skradł wianuszek żółto-zielony i fiolet. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale produkcja;) Też jestem za filetowym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, fioletowy rządzi ;) Pozdrawiam

      Usuń
  19. Ogrom pracy przy tych wiankach:) jak ich dużo i wszystkie ładne:) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, a na bloga chętnie wpadnę. :) Pozdrawiam

      Usuń