Mebelki dla lalek, zmiana koloru, handmade

Zaczęłam niedawno szyć lalki co na pewno zauważyliście. Zabiera mi to bardzo dużo czasu i energii ale daje mi bardzo dużą radość tworzenia i możliwość wykorzystywania różnorodnych swoich umiejętności.
Jedną z nich jest odnawianie mebli... I tak odnowiłam mebelki do lalek po moich córkach... Teraz przydają mi się do tworzenia ekspozycji i aranżowania przestrzeni w prezentacjach nowych laleczek. Zapraszam na: https://www.facebook.com/dzieranaga/?epa=SEARCH_BOX 
Wcześniej laleczki wyglądały nieco inaczej.

Po przemalowaniu mebelki zyskały na elegancji. Pięknie prezentują się na nich moje laleczki.


 ŻYCZĘ WAM DUŻO ZAPAŁU I ENERGII :)

3 komentarze:

  1. Wyszło elegancko i ze zbieraninki zrobił się komplet. :)Widać, że lale są bardzo zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha coś w tym jest... POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń