Ul z tekturki, mini ozdoba bukietu, DIY

Wymyśliłam właśnie jak zużytkować bardzo ładna tekturkę, która była przekładkami do talerzy jakie wygrałam w konkursie.
I to właśnie ten pomysł, czyli ule- zawieszki na gałązki do bukietu.  
Te wyżej są w kolorach pastelowych ale zrobiłam również bardzo kolorowe           z dziećmi z klas I- III. 
Tekturę pocięłam w pasy oraz w kółka na wykonanie spodów od uli.  Kolorową bibułę pocięłam w paski i składałam podwójnie żeby ją nieco wzmocnić. Jeszcze trochę sznurka, kleju, nożyczki i to wszystko.















Taką kolorową wersję robiłam z dziećmi w szkole. Oprócz takich uli z bibułowym dachem była wersja do zawieszania z daszkiem z kolorowego papieru oraz wersja dużych uli, stojących.





Dzieci bardzo chętnie robią takie prace. Ja też bardzo dobrze się bawiłam. 
W domu zrobiłam ule w pastelowych kolorach i udekorowałam nimi gałązki wierzby mandżurskiej w salonie.
Wielu wspaniałych dni Kochani :)

2 komentarze:

  1. Po co kupować ozdoby jak można stworzyć takie piękne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Może wkrótce zajmę się dystrybucją swoich dzieł, więc zapraszam do mnie jeszcze ;) Pozdrawiam :D

      Usuń