Zasłonki w stylu schabby chic, DIY

Na tym blogu prezentowałam już kilka razy zasłonki jakie szyłam do mojego domu. romantyczna zasłonka do kuchni , zasłonki do salonu . Jednak poszukiwanie doskonałych jak widać się nie skończyło. Kolejny remont i nowe potrzeby, i nowe zasłonki. Nie zmieniły się moje upodobania co do szarego materiału ( a mam go jeszcze sporo) i do kolorystki. Nadal jest to kolor szary i biały, choć nieco wpadający w ecru. Tym razem zasłonki już w stylu typowo schabby chic choć " skręcającym" nieco w vintage, bo to moje ulubione style, które dla mnie się nieco zazębiają.

Najpierw uszyłam białe zasłonki a później szarą poprzeczkę. Najwięcej czasu zajęło mi szycie szelek i tzw wstążek. Mój salon ma cztery okna mniejsze i dwa balkonowe, więc roboty było sporo. Jestem zadowolona z efektów swojej pracy.


 
Kiedy zawiesi się wszystko razem wygląda to tak:

WSPANIAŁYCH DNI MAJOWYCH!!!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję mogę zawsze na Ciebie liczyć :) Pozdrawiam gorąco i słonecznie :D

      Usuń