Ażurowy, metalowy koszyk, schabby chic, DIY

Tak mnie wzięło na schabby chic, że chciałabym żeby moja kuchnia była w tym stylu, co już chyba powoli mi się udaje. Tym razem zrobiłam koszyk, który bardzo dobrze wpisuje się w ten styl.
 Koszyk z półki łazienkowej. Dwa koszyczki, które były częścią półki nieco już skorodowały. Przetarłam je papierem ściernym i pomalowałam biała farbą w spray-u. 
 


 

 
Jak zauważyliście są dwie części. Połączyłam je za pomocą żyłki z drucikiem i zszyłam obie części pomagając sobie grubą igłą.


















Kolejnym etapem pracy było zrobienie rączki. Wybrałam niestety plastyk... tzn. wsuwkę z listwy przypodłogowej. W listwie tej wypaliłam dwie dziurki, brzegi wyrównałam papierem ściernym. Dziurki zrobiłam na wysokości wypustek. Dalszą część rączki przymocowałam ozdobnymi sznurkami.
 
 
 A to gotowy koszyk, z którego jestem bardzo dumna. Nie do końca wiem do czego będę go używać ale ja nie jestem osobą praktyczną... Na razie są w nim owoce.
 MIŁEGO, MAJOWEGO DNIA !!! POZDRAWIAM :D



2 komentarze:

  1. Fajny koszyczek. Bardzo lubię takie recyklingowe pomysły :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń