Ryby i krab z płyt CD, praca plastyczna dla dzieci DIY

Dziś praca dla dzieci. Łatwa i efektowna. Wraz z dziećmi stworzyliśmy akwarium.Wykorzystaliśmy do zrobienia tej pracy stare płyty CD, których przeznaczeniem jest śmietnik. Ja jak zawsze uwielbiam przetwarzać.
A teraz krótka relacja wykonanej pracy. Przygotowaliśmy tło do naszych prac z papieru szarego. Rośliny w naszym " akwarium" namalowane zostały kredkami olejnymi. 
 Z kolorowego papieru, płyt i kleju oczywiście magicznego można wyczarować takie piękne rybki.
 

 Wszystkie dzieci wykonywały swoje ryby według pewnej instrukcji. Zachwycił mnie jednak pomysł Małgosi. Małgosia zrobiła kraba a ja padłam z zachwytu. Kreatywność dziewczynki przerosła moje oczekiwania. 
Uwielbiam zajęcia plastyczne z dziećmi.
POZDRAWIAM MOICH UCZNIÓW I WSZYSTKICH MOICH CZYTELNIKÓW! PIĘKNYCH SNÓW!!! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz