Domki dla ptaszków- dekoracja wiosenna DIY

Uwielbiam przerabiać i nie wyrzucać. 
Wnuczka dostała piękną zabawkę. Ale nie to jest przedmiotem mojej przeróbki tylko tektura w która byłą opakowaniem. Piękny niebieski, pastelowy kolor zachwycił mnie. Wymyśliłam jak zagospodarować takie nieprzydatne "cudo". Chciałam wprowadzić nieco wiosenny nastrój do domu córki, gdzie obecnie przebywam. Zrobiłam projekt miniaturki budki dla ptaszków.





Najpierw zrobiłam dodatkowe zakładki jednak przy tej wielkości projektu i grubości wykorzystywanego materiału nie było dobrze. Obcięłam zakładki. Trzeba było kleić do czoła. Pomagały mi gumki recepturki i klej magiczny. Zawieszkami został sznurek od pakowania. 
WIOSENNIE I MOCNO POZDRAWIAM WAS Z BELGII   !!!
A teraz jeszcze  zdjęcia domowego bukietu
I druga wersja z odcieniem różu.
I JESZCZE RAZ POZDROWIONKA. TYM RAZEM Z POLSKI !!!

4 komentarze:

  1. Fajne. Też staram się zawsze wykorzystywać ładne opakowania. :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że znowu wpadłaś do mnie. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. ale fajny pomysł takie cos z niczego i niby nic takiego ale daje troche wiosny na tych jeszcze niezazielenionych gałazkach

    OdpowiedzUsuń