Nagroda w konkursie Na najpiękniej zaaranżowany balkon i taras :)

Kochani pragnę się podzielić z Wami moją radością. Jak pisałam we wrześniu, wzięłam udział w konkursie  czasopisma MOJE MIESZKANIE  " Na najpiękniej zaaranżowany balkon i taras". I zdobyłam nagrodę, nie jest to pierwsze miejsce ale bardzo mnie ta nagroda cieszy. 
 A to mój ukochany, nagrodzony taras, który możecie zobaczyć na mój taras z niebieskim akcentem
JESTEM SZCZĘŚLIWA :)
ŻYCZĘ WAM BYŚCIE:
ŻYLI DŁUGO I SZCZĘŚLIWIE I BYŁO WAM NIEBIESKO ;)

6 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje. Taras przecudny. No i nagroda bardzo ładnie się prezentuje. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Gratuluje Agnieszko. Taras rzeczywiście piękny , aż chce się tam usiąść :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Bardzo mi miło. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Gratulacje:-) Piękny taras

    OdpowiedzUsuń