Taka tam podkładka

Znalazłam w swoich zasobach taką piękną deseczkę. Czas pięknie ją postarzył                 i wygładził. Przez dłuższy czas zastanawiałam się do czego służyła jak była nowa. Okazało się, że była to deseczka zrobiona do krzesełka do karmienia dziecka. Ale ja będę ją wykorzystywać w innym celu.
Ale do rzeczy: tak wyglądała znaleziona deseczka. 



Nie chciałam czynić zbyt wielkich zmian. Potraktowałam ją więc farbą do mebli, lekko przecierając gąbką i wybielając drewno.
Podkładkę pokryłam dwoma warstwami lakieru.
Tu zastosowałam ją jako podkładkę pod świeczki ale myślę, ze może być tacka do podania kawy itp.
POZDRÓWKA. I KORZYSTAJCIE Z LATA PÓKI JEST :) !!!

2 komentarze:

  1. Uroczą dekorację zrobiłaś z czegoś, co inny by użył na podpałkę. Cenię osoby, które umieją tak patrzeć na świat. ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) To bardzo miłe słowa :) Pozdrawiam :)

      Usuń