Folkowy wzór na stole

Bardzo podoba mi się malowanie wzorów "serwet" na ścianach, sufitach, podłogach. Ja namalowałam taki na stole stojącym na tarasie.
Do pomalowania stołu użyłam białej farby kredowej, którą zmieszałam z niebieskim barwnikiem. Mieszając nie przykładałam się do dokładnego rozprowadzenia barwnika, ponieważ chciałam uzyskać efekt przebarwień. Farbę nanosiłam gąbką. Do malowania wzoru wykorzystałam gotowy szablon, który kiedyś kupiłam żeby namalować go na ścianie. Nigdy jednak nie był użyty i dopiero teraz nadarzyła się wspaniała okazja.


 



 



 





 


Aby uzyskać efekt ciemniejszych fragmentów, na położoną farbę punktami nakładałam pigment i lekko wklepywałam go. Szablon przekładałam cztery razy, żeby wyszło symetrycznie.


Ja efektem jestem zachwycona, choć bałam się co powie mój mąż. Ten piękny stół zrobiony z palet, to jego dzieło. Uśmiechnął się, więc jest dobrze :)
Cieszę się, że jestem po długiej przerwie :)
POZDRAWIAM WAS WSZYSTKICH :)
Mam nadzieję, że to lato trwające od kwietnia potrwa do listopada :) Czego Wam i sobie życzę :)

4 komentarze:

  1. Anonimowy23/8/18

    Fajny stów. Zdolny mąż ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście mój mąż potrafi " zrobić coś z niczego" i potem to jeszcze wygląda ;) Pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Ciekawie wygląda. Tak rustykalnie. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że odświeżyło nam trochę look stołu ;) Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń