Box z kwiatami dla córki... DIY

Chciałam ożywić nieco pokój córki kolorowym bukietem kwiatów. Bardzo modne są teraz tzw. boxy z kwiatami, więc zrobiłam taki dla niej. 
Do zrobienia boxu wykorzystałam pudełko po wybielaczu. Chciałam żeby na pudełku był czarny napis, który będzie pięknym wyznaniem. Do zrobienia napisu wykorzystałam gotowy transfer, który nanosi się metodą wcierania patykiem.

 

W środku pudełka umieściłam oasis. W domu znalazłam kwiatki wykonane z grubej krepiny, oraz sztuczne kwiatki w różnych kolorach (margaretki) oraz wiele różnorodnych liści.  Za pomocą drucików umieściłam  kwiatki w pudełku.
 



Box nie jest bardzo duży ale za to uroczy :)
                           Miłego wieczorku !

2 komentarze:

  1. ale świetny pomysł i do tego recyklingowy i to lubie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i odwiedzinki :) Pozdrawiam gorąco w ten zimowy wieczór :)

      Usuń