Wianek komunijny dla córki...


Miałam już zamówić wianek na allegro, gdy przypomniałam sobie, że ja takie rzeczy umiem robić sama.... i to był dobry pomysł... poszukałam w "zasobach swoich szaf" potrzebnych materiałów             i okazało się, że mam wszystko czego mi potrzeba... 
Znalazłam gotowy drut z perełkami ( odzyskany kiedyś z innego wianka), białe różyczki ( zostały z dekoracji weselnych) i białą wstążkę, która zawsze musi być pod ręką... Najpierw chciałam zrobić kolorowy wianek ( znalazłam kolorowe różyczki) jednak biały jakoś bardziej mi się kojarzył z klasyką... 




Cieszę się, że zdecydowałam się na zrobienie wianka... To taki mój własny wkład w komunię córki :)
Pozdrawiam wszystkich wiosennie i słonecznie :)






10 komentarzy:

  1. Piękny wianuszek, tym bardziej, że są w nim nie tylko różyczki i perełki, ale matczyne serce. Kiedyś będzie dla Twojej córci bezcenna pamiątką. Przesyłam serdeczne życzenia wielu łask Bożych dla Twojej córeczki z okazji I Komunii. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie...jestem bardzo wzruszona tymi słowami... Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Przepiękny i bardzo delikatny wianuszek, a do tego robiony przez mamusię dla ukochanej córci pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny jest :) Najbardziej jednak podobają mi się zwykłe zielone wianki z mirtu, bez żadnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem miłośnikiem przyrody...ale później jest biały tydzień i Boże Ciało... praktyczniej jest mieć wianek, który nie zeschnie się ... Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Anonimowy7/6/17

    Bardzo to fajny pomysł, żeby zrobić samemu wianek dla swojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń