Dekoracja stołów na urodziny koleżanki...

Trzydzieste urodziny koleżanki zmobilizowały mnie do wykonania dekoracji stołów na tę uroczystość. 
Oto kilka zdjęć. Jak na pewno się domyślacie wykorzystałam zasoby swoich pudeł "przypadłość zbieracza... "
Oprócz zielonych roślin z mojego ogrodu i róż, zastosowałam do tworzenia dekoracji maleńkie jabłuszka, wykałaczki z perełkami, sznury perełek, wstążki, koszyczki, słoiczki, koronki, gałązki czerwonych koralików. Bukiety z kwiatami ozdobiły szklane markizy. 
W koszyczkach ozdobionych kokardą znalazł się bukszpan.
W metalowych białych osłonkach z kokardkami umieściłam wrzosy.
Całość dopełniły świeczniki- słoiczki ozdobione koronką.
Przygotowałam również ozdobę korytarza i stołu DJ.
Wystrój dopełniały wesołe balony dające radosny akcent.
  Zabawa była bardzo udana ;) 
Miałam przyjemność uczestniczyć w tej imprezie :) :) :)

2 komentarze:

  1. O matuchno, urodziny prawie jak wesele. Robisz naprawdę śliczne dekoracje stołów. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiły komentarz. Pozdrawiam serdecznie. :)

      Usuń