Naszyjniki z drewnianych koralików



Nadszedł czas na zrobienie kolejnych naszyjników... uwielbiam je nosić i bardzo lubię je robić... najbardziej te, do których mogę wykorzystać zgromadzone przez siebie " skarby"... jest to dobre uzasadnienie dla mojego zbieractwa ;) . 
Rozsupłałam stary pasek zrobiony techniką makramy by pozyskać piękny woskowany sznurek. Wyciągnęłam pudełka z drewnianymi, kolorowymi koralikami i przystąpiłam do pracy.
Naciąganie koralików, wiązanie supełków jest wielką przyjemnością. W pracy tej przydatne były agrafki, którymi zabezpieczyłam końce sznurków. 
Końcówki zabezpieczyłam czarną sztywną wstążką, zszywając ją na pół.Na końcówkach zamontowałam zaciski, kółeczka i zapięcia. 
Wyszło tak: 
 Tak wyglądają wszystkie trzy...
Wyszły takie trochę w folkowym stylu ale myślę, że to fajnie...
Nie mogę się doczekać wiosny... a Wy ?...

8 komentarzy:

  1. Aguś, skarbnico przydasi, naszyjniki świetne. Już słyszę, jak dźwięczą koraliki podczas ich noszenia, bo drewienka dają piękny odgłos; oj miałby mój najmłodszy wnusio, ekstra zabawę z nimi, nie wspomnę i ich ustnym delektowaniu się.
    Pozdrawiam niemal wiosennie, bo za oknem pięknie świeci słońce i nawet wiatr ustał.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ze wpadłyście na mojego bloga... Ja od kilku miesięcy jestem tak zajęta, że nie zaglądam na inne blogi i aż mi głupio... dziękuję za miłe słowa... Pozdrawiam serdeczne :)

      Usuń
  2. Folkowo, ale naprawdę fajnie. Moje ulubione zestawienie to czarne z czerwonym, również ten miks kolorków wygląda ciekawie.
    Tak, zbieractwo bardzo się przydaje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś jestem w czerwonych koralach i prezentują się pięknie do granatowej sukienki... Pozdrawiam i dziękuje za słowa dotyczące zbieractwa... Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo fajne naszyjniki. Ostatnio drewniane korale nosiłam chyba w latach 70tych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły wpis... Pozdrawiam ciepło... fajnie się noszą... Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne, kolorowe, żywe:) Na nadchodzącą wiosnę i nie tylko są w sam raz!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miłe słowa. Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń