I jeszcze jajka...

Jestem właśnie po pokazie wielkanocnym, gdzie królowało "rękodzieło" w dwóch kategoriach. Wielkanocne wyroby kulinarne przeplatały się z wytworami artystycznymi. Udało mi się zrobić na to "wyzwanie" jeszcze kilka jaj, które właśnie zaprezentuję. Wybaczcie jakość zdjęć ale była późna, późna noc jak je wykonałam a nie mogę tego powtórzyć w lepszym świetle, bo znalazły nowy dom... 
Jak tylko będę miała zdjęcia z pokazu chciałabym zaprezentować Wam w kolejnym poście stół wielkanocny jaki przygotowało moje Stowarzyszenie- bo było to prawdziwe rękodzieło kulinarne...
A teraz jeszcze kilka jaj każde w dwóch odsłonach:

Oto pierwsze:


drugie:


jako trzecie:


i czwarte:


A teraz lecę odespać noc. Pozdrawiam zmęczona i szczęśliwa.

3.04.2015
Dorobiłam jeszcze cztery jajka w stylu Vintage, bo bardzo lubię taki wygląd jajek i cieszy mnie ich tworzenie. Nie chcę pisać nowego postu, bo byłby to już przesyt, więc tylko je pokarzę ( koniecznie z dwóch stron.
jajko piąte


 jajko szóste

 jajko siódme

 jajko ósme


Mam nadzieję, że nie zanudziłam. :)

10 komentarzy:

  1. Jaja cudne. Najważniejsze jednak, że Ty jesteś szczęśliwa chociaż zmęczona i niewyspana.
    Takiej ręki do decu to tylko pozazdrościć, wszystko tak dopracowane, że nie dziwota iż nowych właścicieli już znalazły, wszak po to są kiermasze.
    Gratuluję spełnionej hobbystycznie koleżance.
    Miłej Palmowej Niedzieli.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu za odwiedzinki i pochwały. Jestem już wśród " żywych" i czas wrócić do obowiązków domowych. Ale największą ochotę mam, by zrobić coś artystycznego.Jednak obowiązek nad wszystko, rodzinka jest cierpliwa ale i cierpliwość ma swoje granice. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękne jaja i wcale sie nie dziwię, że juz znalazły nowy dom:)
    mnie nie wychodzą ( na razie) takie nakładane wzory, ale że bardzo mi sie podobają to muszę je poćwiczyć:)
    pozdrawiam niedzielnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za dobre słowa. Pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  3. Dawno mnie tu nie było wiele ślicznych rzeczy powstało wszystkie zdjęcia juz zaliczone podpisze jednym komentarzem - śliczności wszystko :D Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Marzenko, że wpadasz do mnie i tak słodko komentujesz. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Jajca śliczne, pięknie dopracowane czego mogę tylko pozazdrościć. Gratuluję że udało się parę sztuk do nowych domków wysłać-niech cieszą oko u nowych właścicieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie myślałam, że to wysyłanie w świat sprawi mi tyle radości. Pozdrawiam. :)

      Usuń