Bombki oklejone sznurkiem z bibuły DIY, handmade

Już ponad 1000 odsłon mojego bloga. 
Jetem  z tego powodu bardo szczęśliwa... pierwsze posty publikowane przeze mnie były słabo promowane... ale dostałam kilka pochlebnych opinii i dzięki temu nabrałam pewności siebie, co sprawiło, że już łatwiej mi promować mojego bloga. 
Dziękuję wszystkim czytelnikom i dziękuję za wparcie.
Dziś bombki oklejone sznurkami bibuły. Praca przy tych bombkach wbrew pozorom jest dość żmudna ale efekt bardzo zadowalający.Do ich wykonania wykorzystałam bombki ze styropianu, bibułę marszczoną- różne kolory, klej magiczny, koraliki, perełki, cekiny, wstążki, sznurki, szpilki. Sznurki bibułowe wykonuje się zwijając w palcach paski bibuły, następnie zwija się je w " ślimaczki" i przykleja klejem magicznym do bombki. Oklejoną bombkę można ozdobić koralikami. Kokardy i zawieszki przypinam szpilkami ozdobionymi cekinami.

Białe bombki- piękne i eleganckie ozdoby choinkowe:
Białe bombki
Zaglądnijcie jeszcze jak zrobić gwiazdkę na czubek choinki :
Gwiazdka

2 komentarze:

  1. Anonimowy11/1/15

    bardzo ładne - nawet byłem przy tym, jak to robiłaś :) podziwiam cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję... mam nawet zamówienie na większą ilość bombek ,nad którym teraz pracuję w " tajnym pokoju" :)

    OdpowiedzUsuń